Hvornår har du sidst smidt 126.000 kr. ud af vinduet?



Det er mange penge

Som i

VIRKELIG mange penge

Men det er, hvad Daniel har sparet

Ved at lade mig hjælpe ham

Med at skrive en ansøgning

I maj blev Daniel fyret


Det kom ikke som nogen overraskelse

Faktisk havde han nok set det komme

Men han tænkte alligevel

F…

Hvad gør jeg

Hvem kan hjælpe?

Selvfølgelig

ANNE METTE

For Anne Mette kan jo det der med ansøgninger

Jeg skrev en ansøgning for ham

Og som den gode elev Daniel er

Sugede han til sig af alle mine guldkorn

Og brugte den ansøgning jeg havde skrevet

Som SKABELON

6 ansøgninger blev sendt afsted

inklusiv den jeg skrev

4 samtaler senere

og en underskreven ansættelseskontrakt

Gjorde, at Daniel kunne slappe af hele sommeren

og vide at der stod et nyt job

DRØMMEJOBBET

Og ventede på ham på den anden side

Behøver jeg sige, at han startede i sidste uge

Sådan omkring den 1. august

Men ikke nok med det:


Det bedste af det hele er

At han er kommet videre i sin fritstillingsperiode

Og får DOBBELTLØN i en måned

Det tjener han lige 315.000 kr. på PÅ 6 MÅNEDER

(3 måneders løn fra hans gamle arbejdsplads og 4 måneders løn fra hans nye arbejdsplads)

Havde han nu IKKE fået hjælp til at skrive en ansøgning

Havde han tjent 189.000 kr.

PÅ 6 MÅNEDER

(3 måneders løn og 3 måneders dagpenge)

Det giver en difference på

126.000 kr.

som Daniel kan bruge, lige som han har lyst til

(når han altså har betalt sin skat)

Kan du se pointen?

Vil du også have de værktøjer

Som Daniel fik?

Og få 126.000 kr.

Lige ned i foret

Nåh ja, kurset koster selvfølgelig 350 kr. (126.000 – 350 = 125.650)

Du kan læse om kurset lige her og booke din plads


Jeg glæder mig til at se dig

/Anne Mette

P.S. Der er 126.000 grunde til at slå til NU


P:P.S. Har du supplerende spørgsmål, før du beslutter dig, står jeg naturligvis til rådighed på 22 90 50 71 eller anne.mette@gladijob.dk (350 kr. er jo mange penge)

P.P.P.S. Det er ikke Daniel på billedet her over (han er anonymiseret, da jeg ikke har fået tilladelse til at fortælle hans historie - Daniel er dog hans rigtige navn)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Sådan bryder du ud og kommer til at lave noget HELT andet!

Er arbejdsglæde en by i Rusland, og lægger kollegerne sig på stribe med stress