Sådan bryder du ud og kommer til at lave noget HELT andet!


For 1 ½ måned siden blev jeg anbefalet af en tidligere kunde

Det er altid en fantastisk følelse

At blive anbefalet

Den nye kunde var . . . lad os kalde ham Danni

Håndværker

Men var nu nået dertil 

Hvor han syntes, at han var ved at være for gammel til at besøge Hr. og fru Danmark

Og ligge på knæ og fixe hvad der nu skulle fixes

Så han havde fundet det her job

Et job hvor han skulle være rådgiver/sælger (funktionær) 

Og bruge al den viden han havde opbygget gennem mange år på knæ

For Hr. og Fru Danmark 

Han ville DØ for at få den her stilling

Problemet var bare:

At han aldrig havde søgt et job i sit liv

Som håndværker går du bare ind til mester og forhører dig om, om han kan bruge en mand

Men Danni havde besluttet sig for, at det her job

Det SKULLE han bare ha’

Så han bad om hjælp

Hos MIG

Jeg interviewede ham lørdag den 14. april og skrev en ansøgning for ham 

Om tirsdagen ringede han, at han var kaldt til samtale

Om jeg kunne komme med guldkorn til, hvordan han skulle gribe den der samtale an på

(Det havde han nemlig heller aldrig prøvet før)

Selvfølgelig kunne jeg det

Samtalen foregik i et rekrutteringsbureau

Behøver jeg sige, at rekrutteringskonsulenten var pjattet med ham J

Han kom til 2. samtale i virksomheden

Endnu engang spurgte han mig til råds om, hvordan han skulle forholde sig

Der var tale om 2 yderligere samtaler som bestod af case og personanalyse

Hver gang rådgav jeg ham om, hvad han kunne forvente, og hvordan han skulle agere

Danni er lige startet på sit nye job

Og han er en rigtig glad mand

Jeg holdt ham i hånden hele vejen (altså i overført betydning for han bor i Jylland)

Men han følte sig tryg ved at have en sparringspartner hele vejen

Skal jeg også holde DIG i hånden, når du søger job

Eller har du også brug for hjælp til dit næste karrierehop

Uanset om du ved, hvor du skal hen, eller du står og bare VED, at du skal noget andet, end det du gør i dag

Så kontakt mig på 71 74 74 85 og lad os tage en uforpligtende snak

Jeg glæder mig til at høre fra dig

/Anne Mette

P.s. Jeg brænder VIRKELIG for at hjælpe DIG med at lande på den rette hylde

P.p.s. Jeg arbejder med alle brancher og på alle niveauer, og så har jeg stor viden om det danske arbejdsmarked

Kommentarer

  1. For pokker, hvor ville jeg ønske, at jeg havde råd til, at bruge dig - desværre er min økonomiske situation dén, at jeg ikke kan rive 3.500,- ud af mit budget. Også selvom jeg kunne komme i arbejde og derved få en større indkomst - det kan bare ikke lade sig gøre.... men jeg vil gemme dig, hvis muligheden skulle opstå.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Er arbejdsglæde en by i Rusland, og lægger kollegerne sig på stribe med stress